Vad är det första du tänker när du vaknar?

Den här frågan dyker upp titt som tätt bland sådana där skojiga frågegrejer. Det fanns på lunarstorms 20 frågor, till exempel.

Jag har aldrig vetat vad jag ska svara på den frågan. Jag tänkte alltid olika saker när jag vaknade. Ibland tänkte jag på att jag ville sova vidare. Ibland tänkte jag på mina behov – kissnödighet, hunger och sånt. Ibland tänkte jag kanske något heller annat.

Nuförtiden kan jag dock svara på den frågan. Varje morgon, varje gång jag vaknar tänker jag numera exakt samma mening. Jag får en bild i mitt huvud först och efter detta tänker jag genast:

Hur fan kunde jag få en så vacker flickvän?


Min Sara

Ett svar to “Vad är det första du tänker när du vaknar?”

  1. sari Says:

    världens sötaste pojkvän, tack för blomman❤

Kommentera

