DET SKA BRÄNNA.

Jag har kommit på mig själv med att vara en sån som njuter av att det bränner till  i kroppen. Vissa finner det obehagligt. Jag älskar det. En sushijävel med skitmycket wasabi, en kryddad köttbit med asmycket stark salsa eller en kall shot som får hela mitt system att kuka ur.

Att sätta in något i kroppen som faktiskt påverkar en direkt. Som yngre kunde jag bli helt varm och svettig om jag hade druckit tre glas vin. Nu måste jag hälla i mig tequila och jäger, i mängder!

Kommer jag att bli heroinist? Kommer detta sökande efter den där direkta adrenalinkicken fortsätta växa? Kommer jag aldrig bli nöjd?

2 svar to “DET SKA BRÄNNA.”

  1. Tobias Says:

    Det är därför du bör begränsa kickarna till wasabi och salsa

Kommentera

