Jag har tråkigt, alltså facebookar jag.

Först och främst så har jag skapat en s.k ”page” på facebook. Den är facebooks bästa page och heter ”Vad ska jag med en mac till när jag har en BIG MAC?”

Second of all; Jag bråkar med fjortonåringar i gruppen ”vi som längtar till att bli 15”. Det började med att jag och några vänner på skämt skrev att vi längtade tills vi fick åka moppe och bli ”byx myndiga”. Sen störde sig en kille på mitt namn. Jag heter ”Joseph Israel Pollack”. Han menar att Pollack stavas med ett l.

Jag gnuggade samman mina händer och började svara. Jag har blivit besvarad med versaler, att jag borde dö i aids och har bland annat kallats för ”ig barn”, ”en keff jävel”, ”bitch”. Dessutom blivit besvarad med något så tokigt som ”WWW.YOUFAIL.ORG”.

Internet är en rolig plats att vara på.

Kommentera

