Jag spelar The sims 2

Det här är min sim, Kuken Aschberg, heter han. I den här bilden har han precis legat med en granne på sin lediga dag, halv elva på förmiddagen. Hon somnar efteråt, men Kuken Aschberg går och tar en drink i sina hjärtmönstrade kalsonger.

The sims 2 är skrämmande likt riktiga livet.

4 svar to “Jag spelar The sims 2”

  1. LifeOfLinus Says:

    Kuken Aschberg. Ha ha! Jag vet inte varför jag tycker det, men det där är så jävla roligt att jag sitter här och skrattar högt!

  2. Miks Says:

    jag installerade the sims 2 i förrgår. det är skoj, har en familj som heter Chai! 🙂 som i chailatte!

  3. ostmaccan Says:

    Jag gillar att du har jättebilliga saker (ser det ut som i alla fall?) och sen en gigantiskt staty(?) i sovrummet?

    • socialasituationer Says:

      Stämmer bra det! Har en sån där framgångssim, så jag var tvungen att köpa den för att kunna få chilla lite.

Kommentera

