Ge mig idéer till konstiga topp 10-listor

Jag har en del topp 10-listor på gång, men jag orkar inte skriva klart dom nu. Är det någon i vintermörkret som har någon kul och lättsam idé till en topp 10? Det får handla om vadsomhelst som ni tror att jag har någorlunda koll på.

Shoot!

11 svar to “Ge mig idéer till konstiga topp 10-listor”

  1. Mathias Says:

    topp tio på IKEA-möbler
    topp tio på dåliga reklamer
    topp tio på tokiga hattar

    Dem kom jag på och dem är egentligen helt ointressanta, men det kanske blir kul.

  2. Saras syster Says:

    Top 10…roliga klip som du gjort & top 10 knasiga citat av allt och alla : D

  3. LifeOfLinus Says:

    Eftersom du uppmärksammade Magnum Double: Topp 10: GB-glassar:)

  4. 365 album du borde höra Says:

    Topp 10 album 🙂

    annars:
    Topp 10 städer/länder
    Topp 10 elektroniska apparater
    Topp 10 freeware-program
    Topp 10 bokstäver

  5. Viktor Says:

    Top 10 James Woods

  6. lisa Says:

    topp 10 på de sämsta/bästa versionerna av amazing grace eller over the rainbow eller någon annan sönderspelad coverlåt.

  7. Miks Says:

    topp 10 svenska dokusåpadeltagare genom tiderna 😀

  8. Anonym Says:

    Topp 10 festivalstereotyper. Ett kanske gammalt ämne men nog så underhållande!

  9. Saras syster Says:

    jag märker nu hur tokigt jag skriver ifrån ipoden, haha, självklart menar jag top 10 roliga klipp du gjort! ps. hoppas du och Sara hade de bra i linkan <:

  10. Tobias Says:

    Top tio idiotiska saker folk har sagt när dom hört att du är jude

    Top tio saker man borde göra när man inser att man har 24 timmar kvar att leva

    Top tio sätt att gnaga på Saras öra

  11. ostmaccan Says:

    Top tio Charles Barkley-citat. Fantastisk rolig människa.

Kommentera

