Min blogg och konkurrenterna

Jag var nyss inne på bloglovin, hemsidan som ger dig rätten att hålla koll på dina bloggar, eftersom du är för dum i huvudet för att fatta vad RSS är för något.

Den här bloggen har 15 bevakare, den har funnits sedan september. Jag råkar sedan gå in på 365 filmer du borde se och ser att den bloggen har 75 bevakare. Den bloggen startades för tio dagar sedan.

Hur fan kommer det här sig? Är det för att Navid Modiri har gästskrivit i bloggen? Är det för att den bloggens läsare är yngre än mina? Är det för att hans blogg har en egen facebookgrupp?

Jag har funderat på att starta en facebookgrupp till den här bloggen, men det känns ju en aning krystat. Orkar man inte gå in på min blogg, så borde man väl knappast orka gå med i en jävla grupp som anknyts till den. Eller?

Nåväl, skitsamma. Jag är på väg hem till Malmö just nu. Då ska jag komma igång ordentligt igen med den här bloggen. Eller håller jag på redan nu? Eller?

6 svar to “Min blogg och konkurrenterna”

  1. Johan Andreas Nilsson Says:

    Jag kan med glädje meddela att jag har följt den här bloggen sedan dag 1, men inte via något löjligt Bloglovin, utan via RSS. Länge leve RSS och 100-tals olästa blogginlägg!

  2. Miks Says:

    bloglovin? rss? det är väl bara att följa bloggen genom att minnas bloggadressen i sitt huvud och checka dagligen 😀

    • socialasituationer Says:

      haha, klart det funkar! Men om man följer 18 bloggar samtidigt kan det bli lite jobbigt i längden.

  3. Erik Says:

    Jag älskar din blogg iallafall bara så du vet! (och jag är en rss-människa som bara har väntat på en sån här härlig diss utav bloglovin)

  4. Lau Says:

    Kan ha att göra med att 365-filmer har ett tydligt tema som dessutom engagerar många.

Kommentera

