Jag är till skogs

Sitter hemma hos Saras föräldrar som bor ute i Nydalen. Här finns allt! Men jag ville berätta ett dåligt skämt jag kom på, on my way. Här kommer den:

Den svenska och finska regeringen har ett sorts partipolitiskt möte. Dom sitter i ett rum och det är väldigt stel stämning. Pekka Stemningen, Finlands dåvarande president gör inte saken bättre, eftersom han äter kyckling, när ingen annan äter.

Folkpartiets partisekreterare bestämmer sig då för att gå ut och ta en cigg. Han står utanför rummet och ringer sin fru, som frågar hur det är. Han svarar: ”Äh, fan. Det är så stelt, man kan nästan ta på stämningen”.

2 svar to “Jag är till skogs”

  1. Saras syster Says:

    Haha, ni bara kommer där och erövrar mina sängar,
    inte ens en av dom får jag behålla!

  2. Taliah Says:

    Bra skämt X-)

Kommentera

