Sak jag stör mig på just nu

Folk som ropar ”run, forrest, run!” när man springer. Särskilt när man springer mot bussen.

5 svar to “Sak jag stör mig på just nu”

  1. Ariel Says:

    så jävla tjatigt!

  2. Linn Jerlehag Says:

    haha askul ju!

  3. Nils Says:

    Guilty as charged!

  4. Madeleine Says:

    men ahmagadd! det här är creepy. jag har under två dagar hört fyra olika personer yttra just den meningen vid vitt skilda tillfällen och av väldigt olika anledningar. det var ju inte så innan? eller är det nu jag kommit ikapp världen och insett att det är en gammal utnött dänga som funkat hela tiden? blaha.

    • socialasituationer Says:

      Jag hade inte hört den på jättelänge, förrän jag sprang till bussen för några dagara sedan. hah

Kommentera

