Jag VS Blondinbella 6

Jag sitter nu på en buss som jag totalt kommer sitta ungefär fem timmar i. Detta för att träffa min flickvän i Linköping över jullovet. Det är ungefär femte gången jag åker en sån här buss. Jag sitter och har träsmak i röven och mår illa. Det är värt mödan, hundra gånger om.

Men blondinbella bor ihop med sin storstadspojke

Aj!

Jag VS Blondinbella 0 – 6

4 svar to “Jag VS Blondinbella 6”

  1. Tobias Says:

    Irriterande tid när plugget håller en ifrån varandra. Men av erfarenhet kan jag säga att avståndet faktiskt gör nytta, för när man väl klarat av det så vet man att man kan klara av vad som helst sen.

  2. Saras Syster Says:

    Hm…. nu borde jag skriva typ ”HAHAHHAHA” men NEJ! Nu ska jag allt ge igen för att du varken hör eller ser mig när jag vinkar och knackar ifrån bussen!
    (Jag pratar om när du ca 16:34 gick över ett övergångställe på stationen i linköping idag 26/11)

    • Joseph Says:

      Äsch då! Men jag var ju alldeles för upptagen på att tänka på att jag skulle få träffa din syster alldeles efter det.

      Vi lär ju komma över till Nydalen, då kan du vinka och knacka hur mycket du vill.

  3. Miks Says:

    swebus? det åker jag alltid när jag ska till min pojkvän. han pluggar på en folkhögskola långt inne i de djupaste värmlands skogarna :< tar tre timmar med swebus plus en timme med värmlandstrafikbuss att komma dit…

Kommentera

