Svar på frågorna!

Äter du grodor till lunch? Nej😦

Om du fick välja en film som ditt liv skulle vara som, vilken skulle du välja? Någon sjuk amerikansk äventyrsfilm från 80-talet. Typ goonies.

Har du någon speciell skäggväxt i åtanke iom att du har lite stubb? Om jag har en speciell skäggväxt? Det tror jag inte. Eller menar du att jag har någon sorts idé om att få någon skäggoutfit? Nej, det bara växer. I ansiktet!

Vem är ditt favoritsyskon? Kung Babar, han är schysst.

om du skulle hålla ett tal till dig själv, hur skulle då det låta? Jag skulle göra det formellt, högaktningsfullt och med perfekt retorik.

vilket är ditt favoritte? african rhodos. Fast jag gillar inte te så värst.

tycker du killarna i EMD är söta? Ja, när jag har rökt på.

vad heter privatkliniken där du går och fixar dina tänder? Folktandvården Bunkeflostrand. Jättetråkigt😦

kommer din blogg att innehålla just trehundrasextiofem sociala situationer? Det känns lite som om den redan gjort det, eftersom det finns rätt mycket som faktiskt är en social situation. Att svara på dom här frågorna är en social situation. Fast nä, namnet kommer väl mest ifrån 365saker och syftet är ju detsamma, även om det är mer inriktat här på min blogg.

följer du Navid Modiris 365 saker – hur många saker har du i så fall gjort? Jag följer den och har faktiskt gjort ett par saker. Ibland har man ju också redan gjort det😉 Mest ambitiösa var nog när jag under två månader skippade att äta kött på tisdagar.

vilken film ser du helst i juletider? Ensam hemma och klappjakten.

vad önskar du dig i julklapp? Bra filmer på dvd och en fritös.

vilken jullåt avskyr du mest? Svårt! Jag gillar ju jullåtar. Fast jag är sjukt trött på ”stilla natt”, särskilt om Carola sjunger den.

vad är det för färg på din diskborste, om du har någon? Den är ljusblå! Vår diskmaskin är sönder just nu, så jag använde den faktiskt senast imorse.

vilken stad i Sverige är bäst? Tycker att kombinationen av Malmö/Lund egentligen är det bästa av två världar på ett sätt, men även här finns brister. Sen gillar jag även Stockholm, Borgholm, Halmstad och Linköping.

vad vill du jobba med? Jag vill bli filmregissör. Men vadsomhelst som är kreativt och ingår i media/kultur borde funka.

vad gillar du mest att skriva om i din blogg? Det som jag känner att läsarna får ut något av.

finns det någonting du ångrar att du skrivit om? Ja. Det blev ju ett jävla ståhej på studentradion, när jag hade nämnt att en tjej var en dålig dj. Minns inte ens vad hon spelade för musik och det gjorde jag nog inte heller när jag skrev det där. En av mina inlägg om Anton Abele höll jävligt låg klass också.

anser du dig ha god social kompetens? Ja, jag anser att jag har rätt bra koll på när man ska prata och när man ska hålla käften. Jag tror jag har hittat en rätt bra balans där. Inte vara mesigt tyst, men samtidigt inte vara gapig och störig.

hur mår du egentligen? Just nu mår jag jättebra. Men ibland uppstår tider då man bara hakar upp sig på en massa skit och dom perioderna kan man aldrig riktigt komma ifrån. Jag hade en sån period för någon helg sedan, men det är bra nu.

om universum är allt och det expanderar, vad expanderar det i? Ett hummusklot.

vad är du rädd för? Att missa bra tillfällen.

vad älskar du? Min flickvän, min familj, att dricka med mina vänner och beklaga mig över saker som dom aldrig hade orkat lyssnat på om dom inte heller hade druckit några glas innan. Hav, häftiga städer, nostalgi, känslor och allt det där. Life, man, life.

vad är meningen med livet? ”We all pay for life with death, so everything in between should be free”. Så… snylta. Meningen med livet är att snylta.

Alla snubbar , alla snubbar, Alla snubbar vill ju va en katt! Ja, det vill dom!

det här är ingen fråga, men du är rolig och borde lägga upp flera ”jag VS …” Okej! Det kan jag göra!

3 svar to “Svar på frågorna!”

  1. hellofellowamerican Says:

    Fan jag vill också kunna få såna här läsarfrågor. Pinsamt om jag inte får några svar hehe.

  2. Miks Says:

    woho!😀 Stilla Natt är fett tråkig. nu fick jag den i huvudet :

Kommentera

