Har skaffat HTC-mobil

Fast det är så dumt, jag måste fortsätta smsa och ringa med min gamla mobil. Annars kommer den kosta 99 kr per månad hel i onödan, som jag alltså får ”ringa för”. Så jag har spotify och internet på ena mobilen och smsar med den andra fram till juli. Det är min dags största problem.

Bindingstid. Suger.

6 svar to “Har skaffat HTC-mobil”

  1. Johan Eckman Says:

    Hej!
    För en tid sen spelade jag in en reklamfilm för Eniro. Den går just nu på bio och TV, men den finns såklart även på youtube. Adressen är; http://www.youtube.com/watch?v=q0DYvbIRog8

    Jag tycker den är väldigt rolig och kreativ för en reklamfilm. Tacka regissören för det! Hoppas du gillar den!

    Kolla gärna in och publicera i din blogg!

    Tack på förhand!
    /Johan

  2. sara Says:

    sexig tjej på mobilen också

  3. Ariel Says:

    Ja, men varför ordnade du inte så att du kunde flytta abonemanget till den nya? Jag funderar på att köpa likadan förresten…

    • socialasituationer Says:

      Öh, jag hade bindingstid jag inte hade kontrollerat. Trodde mitt abbonemang funkade som ett kontantkort eftersom jag aldrig betalat mer än 99 spänn per månad.

Kommentera

