Mcdonalds sysslar med prostitution.

Jag gick på stan idag. Jag gillar egentligen att ”gå på stan”. Särskilt inte när man ska göra det ensam och gå runt och ”göra massa ärenden”.

Men jag tog mig i kragen och åkte in till stan. Jag har inte sovit inatt, så det var ett väldigt jobbigt val.

Först gick jag till telia, jag spekulerade med en som jobbade på telia om att skaffa en htc-jävel. Vi kom överens om att det var sjukt värt och att jag borde göra det. Så jag kommer förmodligen skaffa en android snart. Coolast på stan.

Jag ska hålla en födelsedagsfest, så jag gick sedan till UMO för att jag inte har råd med riktiga ballonger.

Sen gick jag till polisen, jag fattade inte vart legitimationsgrejen befann sig, så jag irrade runt på en massa avdelningar innan jag (efter en halvtimme) hittade rätt. När jag gick in i ett rum fanns där en man med ärrigt ansikte och ett par oroliga föräldrar som höll hand. Jag fann det obehagligt.

Sen fick jag inte skaffa leg, eftersom jag inte har något tidigare. Måste återvända med en ”nära anhörig” för att göra det. det kläckte en ganska rolig idé i mitt huvud. Tänk om man går dit med någon annan random mamma, som också har en son i min ålder som inte skaffat leg än heller. Så skaffar jag leg och stjäl hans identitet. Då kan jag misshandla folk och böterna kommer bara skickas till honom. Ett practical joke som man borde göra på en svensexa nära dig.

Jag kissade i kanalen sen för att visa mitt missnöje gentemot polisen. Nej, jag skojar bara. Men visst hade det varit typiskt en bloggare att ljuga om något sånt? Jag var ju helt ensam och kände mig mest lite sur. Är ni helt galna? Sen började störa mig på att anställda på polisen och banken alltid är så fantastiskt kaxiga mot en så fort man börjar ifrågasätta deras system lite. Dom är som en avvisande mor.

Det är också något jag tänkt på. Hela ens barndom har man varit ”barnslig”, men jag har fortsatt med en del ”barnsliga” grejer. Skillnaden är att det nuförtiden bara känns löjligt om en ”vuxen” ser ner på en för att man beter sig ”barnsligt”. Sen inser man att man aldrig varit särskilt barnslig, utan att det bara är dom som tänker i kvadrater och är tråkiga. Trist för dom.

Sen kände jag för att gråta. Jo det är sant! Jag vet inte riktigt varför.

Men det försvann sen, eftersom jag köpte en biobiljett till avatar. Spänd inför att se en film med häftiga 3d-glasögon för första gången. Nästa gång jag kommer göra det igen blir förmodligen när tintin-filmen av Peter Jackson kommer ut. Han som spelade Billy Elliott kommer tydligen spela tintin. Kul för honom.

Jag mådde jättebra när jag gick därifrån. Ska se den på lördag ensam. Jag vet att folk hatar när man går på bio ensam. Dom tycker att man är ett sånt pretto och särskilt om man berättar om det och förklarar att ”bio är ingen social grej” och ”man får mer ut av filmen då!”. Men nä, jag har helt enkelt inga vänner och som sagt så gillar jag inte att gå på stan. Att möta upp någon och boka biobiljett bara för det känns onödigt och jobbigt.

Men jag ser fram emot att se den. Jag behöver gå på en häftig bioupplevelse.

Sen gick jag till biblioteket och lämnade en del vuxenserier jag hade lånat, varav ”ikoner” av Charlie Christensen var bäst. Sen var jag tvungen att gå in i dom öppna toaletterna bredvid biblioteket, eftersom toaletterna inuti biblioteket kostar 5 kronor.

5 kronor. Om man inte både kissar, bajsar och tar sig en liten runk på toan så är ju dom slantarna inte värda alls. Och om man onanerar på en toalett man betalat för så blir det ju någon form av prostitution också.

Så där har ni kvällens sammanfattning av min dag på stan: Mcdonalds sysslar med prostitution.

Ett svar to “Mcdonalds sysslar med prostitution.”

  1. Taliah Says:

    Haha sketabra!

Kommentera

