Social situation: Festa 20 dagar i rad

Jag har själv inte tittat på den här filmen och inte heller klippt&klustrat något i den. Vad tycker ni? Hörs jag? Är det bra?

4 svar to “Social situation: Festa 20 dagar i rad”

  1. Miks Says:

    bästa erbjudandet, ringen på en gång!😀
    visst hörs du, roligt klipp.

  2. Lisa Says:

    hahahaha

  3. Taliah Says:

    Sketabra!! Jag vill prova!

  4. Utkast « Says:

    […] annat ett långt inlägg som sedan filmatiserades istället, inlägg som jag frågat min flickvän om jag fått ladda upp och hon vänligt men bestämt sagt […]

Kommentera

