Arvikafestivalen

Jag har aldrig varit på arvikafestivalen tidigare. Har hört blandade saker om Arvika. Det ska vara lerigt, campingen är mindre än vad den får plats med folk och den ”liknar inte något annat”. Synthstämpeln verkar ha tynat bort.

Idag köpte jag biljett till Arvika 2010. Dom är extra billiga nu, så det kändes som en fin investering. Vad har jag att vänta mig där? Är det någon som varit där och har lust att dela med sig av lite information?


Hit ska jag, fast 2010.

7 svar to “Arvikafestivalen”

  1. Moa Says:

    jag funderar också på att åka dit i sommar… får se hur det blir…🙂

  2. Linn Jerlehag Says:

    arvika är bäääääst!

  3. Nedmyr Says:

    Arvika är soft, jag gillar blandningen av musik, det är både synth, metal och såna där indie/popband som spelar på alla svenska festivaler😛

  4. Miks Says:

    woho!
    du har att vänta dig superbra musik, mysig festivalstämning, värmlänningar och norrmän! jag gillar’t, iallafall, tror inte att du kommer ångra dig. jag funderar på om jag ska åka dit i sommar. kanske blir så? :>

  5. Lisa Says:

    arvika är jättehärligt! bra val att köpa biljett

  6. Mathias Says:

    Du har bara massa mys att vänta. Det är soft, finns en sjö att bada/dränka sig i i närheten och det spelas så gott som bara en massa bra musik. Stämning är bara på topp och storacampingen är den som blir lerig, grusig och överbefolkad.

    Vi ses på lilla campingen?

  7. Johan Eckman Says:

    Jag är från Arvika och har varit där varje år sedan 1998 (och även en kort sväng 1992). Fråga om du undrar något🙂

Kommentera

