Jag gillar

jag gillar att jag nästan håller på att bräcka besöksrekord för dygnet, trots att jag bara skrivit två inlägg idag.

Eftersom det verkar vara så många som tittar in så kan jag passa på att fråga:

  • Vad vill ni se mer av?
  • Har DU en stereotyp att bidra med till julkalendern? Ett gästinlägg i form av en stereotyp kommer laddas upp imorgon, så tveka inte om ni känner att ni har bra grepp om en viss form av stereotyp. Jag kan ju inte ha skitbra koll på alla liksom. Låt fördomarna flöda!

Tack för att ni läser.

4 svar to “Jag gillar”

  1. Emelie Says:

    Smart att börja en så pass ogenomtänkt julkalender 😉 du kanske borde kollat om det fanns 24 innan du började? 😀

  2. Miks Says:

    det är klart att det finns 24 stereotyper och mycker mer än så. de du har skrivit om är dessutom inte de ”mest vanligt förekommande stereotyperna”, tycker jag! men desto roligare 🙂 din blogg är kalasnajs, klart man läser! 🙂

    • socialasituationer Says:

      Aaawww, tack så mycket! Ska göra mitt bästa för att uppehålla en hög grad av ”kalasnajs”.

Kommentera

