Dåligt bloggande

Att jag bloggat dåligt den senaste tiden har berott på att

  • Jag pussat på min flickvän osv
  • Druckit min livs första cosmopolitan
  • Ätit ”onlinepizza”
  • Spelat biljard med herr Joachim
  • tittat på man on the moon av Milos Forman, Anchorman, samt remember the titans med Herr Denzel Washington
  • När jag såg Anchorman tänkte jag på min vän Viktor från gymnasiet som alltid ropade ”newsteam assemble!!!” när vår teaterlärare ville att alla skulle samlas vid scenen. I och med att det fanns mikrofon på scenen och skvallerhögtalare i alla loger, så betydde detta att hans ropande hördes över hela byggnaden.
  • Skrattat åt Paris Hiltons nomineringar till brittiska BFF
  • tittat på två säsonger av sex & the city
  • Köpt en bussbiljett som skulle gå i onsdags, helt i onödan. Jag åker hem till Malmö imorgon istället.
  • Skrivit tenta om filmbolaget metro-goldwyn mayer
  • Funderat på om det faktiskt går att skriva om 24 stereotyper
  • Lyssnat på progressiv rock och Chet Baker

2 svar to “Dåligt bloggande”

  1. hellofellowamerican Says:

    Har du sett Let’s Get Lost om Chet Baker? Väldigt fin.

Kommentera

