Jag VS Blondinbella 3

Blondinbella har stått på framsidan för ett flertal tidningar och blivit plåtad av riktigt professionella fotografer.

Det närmaste jag kommit att bli plåtad av riktiga fotografer, var när jag var dyngrak på Roskilde, stod på händer och sjöng ”lust for life” av Iggy pop. Blev alltså plåtad av någon anställd på Roskilde som hade en riktigt bra kamera. Vart det fotot är nu, det vet jag inte. Kanske i någon dansk tidning, långt, långt bort. Men jag har inte varit på framsidan av king, i alla fall.

Jag – Blondinbella 0 – 3

Kommentera

