Amerikansk tv…

Man är väl inte helt high på svensk tv kanske, men penisar i kalle ankan min hade fördömts till helvetet i USA:

Kille hånglar med kille på tv. Tydligen någon känd poppunkare vid namn Adam Lambert hånglat med en annan kille på scen. Efteråt så frågor dom på morgon-tv om inte Adam vill säga förlåt till sina yngsta fans. Säga förlåt. Till sina yngsta fans. För att han har hånglat.

Nej för fy bövelen om man som barn hade sett två killar hångla. Jag hade blivit alldeles virrig och jag hade aldrig kunnat tänka klart igen om inte en av dessa killar hade sagt förlåt till mig på tv. Jag hade kanske till och med blivit bicurious, ve och fasa!

Sen att kyssen dessutom censurerades på morgon-tv är ju ännu härligare, när Madonna-Britney fick visas. Att mun-mot-mun-metoden mellan två av skådespelerskorna i första scooby doo-filmen klipptes bort eftersom det var en kyss mellan tjejer. Eller att chefer disney bad Johhny Depp spela Jack Sparrow mindre bögigt.

Herregud, det där jävla landet alltså.

Kommentera

