Talking ’bout my generation: Counter Strike

Fan vad jag sög på det här spelet.

I högstadiet spelade alla jag kände den här skiten. Det var ”long nights” på stans LAN-ställe och folk spelade hemma hela tiden.

Jag var aldrig bra på det, tyckte det var tråkigt och hade det aldrig hemma. Jag var med på dessa LAN-fester en gång och resterande killar nästan bråkade om att inte få ha med mig i sitt lag.

Däremot var jag grym på battlefield 2. Jag vill tro på att det är mer riktigt tänk och mindre inövade moves som utgörs i det spelet. Jag körde flygplan som en gud och var en grym sniper.

Men folk tröttnade snabbt på att jag var bra och övertalade strax resten av killarna att byta till CS-skiten. Jag gick in på lunar istället.

4 svar to “Talking ’bout my generation: Counter Strike”

  1. Miks Says:

    fick spela det en gång hos en killkompis i sjuan. tyckte det var jättetråkigt😦

    • socialasituationer Says:

      ja, det är bull. Fattade aldrig grejen. Men faktum kvarstår är att ALLA känner till det.

  2. hanna Says:

    japp, den som missat CS har nog inte varit bosatt i Sverige, men det är verkligen ett skit spel…

  3. hellofellowamerican Says:

    Jag är verkligen glad att jag lyckades stå utanför den hypen.

Kommentera

