Jag VS blondinbella

På wikipedia står det att blondinbella är en bloggare och skådespelerska. Hon har medverkat i en film. Hon har inte gått scenskolan, hon har inte fått filmroller via någon medieutbildning och inte heller har hon vunnit någon talangtävling. Ändå verkar hon förtjäna titeln skådespelare.

Jag skulle tas bort snabbare än blixten om jag hade lagt in mig själv på wikipedia. Trots att jag står som regissör på filmen analsaxen. Eller det faktum att mina filmer fått över 50 000 visningar på bla. youtube.

Jag – Blondinbella 0 – 1

2 svar to “Jag VS blondinbella”

  1. hellofellowamerican Says:

    Haha analsaxen. En klassiker.

Kommentera

