Jag läxar upp högstadiepojkar

Det finns ett event på facebook som heter ”om 500 går med så rakar Hjalmar av sig håret”. Detta ska givetvis vara en grupp, inte ett event. För att ”gå med” är man istället ”attending”. Litet felsteg som vem som helst säkert kan göra, men jag valde ändå att reta dom för det, genom att skriva:

”Det här är ett event, inte en grupp. Gör om, gör rätt”.

Jag får genast arga svar; ”fuck you yossi det ska vara ett evenent”, ”hahahahahaha, jävla fjantigt. ”gör om, gör rätt!”, ”haha eller hur, sug kuk yossi jävla cp”.

Jag la inte riktigt märke till detta, men snubblade in idag på eventet igen och bestämde mig för att svara. En av ledarna i gruppen blev sedan som högstadiepojkar kallar: ”Självägd”:

3 svar to “Jag läxar upp högstadiepojkar”

  1. Anonym Says:

    haha, martin norén. vilken lite sucker.

  2. Anonym Says:

    Förlåt, men använder du kolon och citattecken? lite konstigt. Eller??

Kommentera

