Min blogg skapar problem

Igår fick jag höra ”jag är ju inte säker på vad jag kan säga till dig, det kan ju komma upp på din blogg”.

Min flickvän blev sur över en sak jag skrev också, men det var inte komiskt till skillnad från dom andra jönsarna som stört sig på bloggen:

Två personer har snackat skit om mig i radio över en grej jag skrivit om i bloggen på grund av en narrativ miss.

Och senast har min bror förargat sig över att jag kallat en del personer för ”kukhuvuden”.

Min blogg skapar problem. och jag gillar det.

8 svar to “Min blogg skapar problem”

  1. Miks Says:

    ang. det första citatet, så hamnade det ju på bloggen också. :>
    knasigt att en blogg om sociala situationer kan skapa sådana problem!

    • socialasituationer Says:

      Ja, det är rätt märkligt. jag har nog underskattat hur många som faktiskt går in och läser här. Har inte du någon blogg? Eller gör du bara fina tefilmer? :>

  2. Miks Says:

    haha, jag skaffade mig en blogg i förrgår faktiskt! ännu har den inte skapat några problem vad jag har märkt, men det är väl bara en tidsfråga 😀

  3. hellofellowamerican Says:

    Vem har pratat om dig i radio och om vilket inlägg? I ❤ gossip!

    • socialasituationer Says:

      Det var två av ledarna i radiohuset. Jag hade skrivit att den ena var en kass dj. Jag minns inte ens om hon var det eller inte, anledningen till att jag skrev att hon var dålig var för att förstärka den narrativa röda linjen av historien som tydligt visade att _jag_ ville dj:a. Då måste man ju dissa alla andra som spelar musik.

      Och då hade hon läst detta och berättat om det under ”veckans sämsta” eller något sånt. Sen hånade dom mig lite en stund för att jag hade råkat dra ut sladden till dj-bordet när jag var nere på golvet och letade efter en tia jag tappat.

  4. sara Says:

    du är nästan som kissie.

Kommentera

