Gårdagen i bilder

Först drog jag till ”Al pacino”, en krog ute på en förort till Malmö. Den var helt underbar och hade allt som en förortskrog bör innehålla:

Jack vegas, eller liknande,

Grannskapsinvånare som sjunger ”highway to hell” och liknande.

Allmänt god stämning.

Vi drog ut i natten.

Fem på morgonen landade vi på mcdonalds. Jag åt två big macs, sen åkte jag hem och däckade. Kul kväll!

Ett svar to “Gårdagen i bilder”

  1. Orakad Says:

    Ibland önskar jag att jag inte bara var en bondläpp utan en innercity-bondläpp, sjunga karaoke och ha en vargtröja.
    Sjukt koolt.

    Het grimas på första bilden!

Kommentera

