Teater!

Sitter på pausen under malmö stadsteaters ”Häxjakten” som min gamla kära gymnasieklasskompiz Nina är med i. Det handlar om galna kristna människor osv. Kul!

Jag ser säkert jättefånig ut som sitter här mitt under en teaterpaus med en laptop. Ska nog lägga ner den nu och låtsas beundra scenen. Det är ganska tråkigt att gå på teater ensam. Ingen att diskutera med också har man inte råd med det dyra vinet som alla äldre människor stoltserar med i entrén.

Nåväl. I’ll get there.

2 svar to “Teater!”

  1. sari Says:

    jag hade velat följa med ❤
    hade kunnat bjuda dig på vin, nu när jag har lite pengar.

Kommentera

