Pratade i radio igår

Jag pratar lite om biodöden på Rekyl, ett program som finns med i skandinaviens största studentradio (känns bra att säga så), radio af. Kolla in:

Om du vill veta mer om programmet jag sände hos, kan du kolla in deras blogg.

4 svar to “Pratade i radio igår”

  1. Tim Says:

    Biodöden? Finns det en sån död också? Är det något jag behöver oroa mig för? Är det något jag kan dö av? Är den värre än svininfluensan? Nu har jag bara att oroa mig för att dö tidningsdöden, biodöden, svininfluensan, 2012 2013 2014 2015 2016 2017 osv.

    • socialasituationer Says:

      Mes. Riktiga galler oroar sig bara över att himlen ska falla över våra huvuden.

  2. Tim Says:

    Så jag behöver inte vara rädd för att jag ska falla ner död i biosalongen, eller att jag ska dö när jag slår upp morgontidningen?

    • socialasituationer Says:

      Ah, precis. Biodöden handlar om att bion självdör. Som en spolformig vars liv bara sakta rinner ut ur den.

Kommentera

