Här är svaren på era frågor!

Tusentals kvinnliga fans har köat för att få se dig idag, hur känns det?

Tusentals kvinnliga fans? Nä du, det tror jag inte ett dyft på.

Är det något hos vampyren Edward som du känner igen hos dig själv eller i andra män?

Vi suger blod och är bleka.

Är det där med att män tvivlar på sig själva vanligt?

Alla människor tvivlar väl på sig själva rätt som det är? Det är väl inget vi män har exklusivt, direkt.

Läser du det som skrivs om dig?

Om det skrivs något om mig, vill säga. Ja, det gör jag väl.

Så att du skulle ha friat till Kristen Stewart…?

Jag skulle gå ner på knä och fråga om lov. Gärna på en piffig restaurang eller så.

2 svar to “Här är svaren på era frågor!”

  1. Hemligt fan Says:

    Nääe men det ”formatet” har du väl snott från schulman! Men allt annat håller hög klass. Kör på!

    • socialasituationer Says:

      Möjligtvis, har gjort det en gång tidigare då jag även underströk det faktum att jag snodde formatet.

      Men det här är en intervju från cosmopolitan, inte en bloggutfrågning hos blondinbella, som det brukar vara.

Kommentera

