dagens

Dagens arga:

Webbkonsulterna är kukhuvuden och tänker tvinga mig betala 619 jävla spänn för ett år till med adressen livserfarnaesteter.se (som jag inte använder längre). Tydligen måste man skicka in en uppsägningsblankett minst en månad innan den nya tiden införs, något som dom ”råkade glömma” att nämna när jag köpte skiten förra året. För hur skulle det se ut om man bara köpte en internetadress för ett år och sen skulle vilja överväga att ha kvar den? Nej det går inte! Skicka fakturajäveln och om han inte betalar så skickar vi kronofogden på den jäveln!

Fan vad arg jag blir.

Dagens bra:

Mina kalashäftiga tröjor från bustedtees har äntligen kommit. Vanlig storlek i M funkade helt okej, trots att alla amerikaner är tjocka. Nu känner jag mig cool igen.

Dagens bästa:

För imorgon kommer min älskade flickvän Sara hela vägen ner från Linköping, bara för att spendera en helg med mig. Det är fantastiskt.

Ett svar to “dagens”

  1. sara Says:

    du kan vara fantastisk, älskling ❤

Kommentera

