Dagens störiga.

Busschaufförer som bara öppnar ena dörren.

Vad är grejen? Om jag hade velat planka så hade jag gått in genom bakdörren, eftersom du som chaufför är så jävla paranoid över att någon kommer gå förbi dig utan att veva med ”jojo”-kortet.

Istället ska man behöva gå in i båda kanterna av dörröppningarna med kamerastativet, datorväskan, och jag är inte ens tjock.

I och för sig är lokaltrafik i övrigt bara anpassad till tjocka människor, så det jämnar väl ut sig. Hatar att åka skånetrafikens nyaste bussar. Dom skryter om att dom har fler säten i bussen nu. Jo men tjoballe vad bra. Jag älskar att ha en stol intryckt i knäskålarna på samma gång som jag kan ha en hel kräftskiva på mitt säte. Det är jättelogiskt, det.

7 svar to “Dagens störiga.”

  1. Linn Jerlehag Says:

    hahah! lokaltrafik ❤

  2. Isak Says:

    ”socialasituationer säger:
    2009/11/04 kl 21:22”

    Nog för att skåne ligger långt ner i landet men egen tidszon har de väl ändå inte?
    Du ligger en timme fel.

    Dessutom, vad är poängen med att man måste ange email?
    Bör vara optional!

    Konstruktiv kritik is the shit.

    • socialasituationer Says:

      Jag har märkt det! Den bytte inte automatiskt till vintertid. skall fixas.

      Ska kolla det där. Hatar när man måste skriva in koder och när ”författaren måste godkänna först”. Vem vill spamma en blogg som har 300 läsare om dagen liksom.

      • socialasituationer Says:

        tidzoner avgörs för övrigt av hur långt österut/västerut man ligger. reds. anm.

    • Joseph Says:

      Så. fixat. Nu kan du skita i e-mail framöver.

  3. Isak Says:

    Härligt!

Kommentera

