Sett på Sverigedemokraternas ”Ja tack”-grupp

”precis dom tror att sd bara är nasister mm men de är ju faktiskt de enda partiet som vill sveriges bästa men då kan ju alla på denna sida göra sitt bästa för att visa personer mm som inte har läst och sett saker som vi har sett och hjälpa dom att se sverige från våra ögon med andra ord
det ingen svensk politiker vill ska komma ut till allmänheten för då ökar sd bara ännu mera”

Jag undrar vad det är han sett och läst som inte vi andra sett.  Men det kan i alla fall inte haft något innehåll av punkter, stor bokstav i början av meningar eller kommatecken. Då borde han väl tagit åt sig av det, kan man tycka.

3 svar to “Sett på Sverigedemokraternas ”Ja tack”-grupp”

  1. Johan Eckman Says:

    Man kan ju tycka att bevarandet avser svenska språket vore nått de skulle satsa på. Hehe.

  2. sary Says:

    ”men de är ju faktiskt de enda partiet som vill sveriges bästa”

  3. Fridi mcweedy Says:

    Haha, jag läste alla ”mm” som i ”mmm…marabou”, det blev rätt så roligt faktiskt. Ser du hur mycket jag anstränger mig nu för att skriva med stor bokstav och punkt? Jag gör ju aldrig det annars.

Kommentera

