Skicka ett fint sms

Igår när jag satt och lyssnade på spotify dök ”demon fire” upp av the animal five. Jag tänkte att ”Jisses. Den här låten är så sjukt fet!”.

Då kom jag på det. I somras såg jag dom live och råkade få sångarens sko med mig hem. Skrev detta till deras myspace och fick hans nummer för att kunna ge den tillbaka. Jag hade ju sångarens nummer! Så jag skrev: ”Demon fire! Så jävla fet låt. Tack! Ha en bra kväll! /Josef Stalin”. Han svarade ”Tack Josef!” nästan direkt.

Det kändes fint. Skicka ett trevligt sms till någon idag, du också!

Kommentera

