Kolla. Jag har flickvän.

Något i livet måste jag ju har gjort rätt:

dscn9876_43893733

”So that’s fine, yeah come by, we will take the afternoon off
We can kiss and undress or if you want just talk
Because I have got nothing real, just empty space to fill
And you are my girl, I like your style, just imagine all the time we could kill”

(Nu måste alla kommentera något i stil med: Vilken kalaspingla! Grattis Joseph!)

 

6 svar to “Kolla. Jag har flickvän.”

  1. flickvännen Says:

    ååååh, gulligaste killen i världen som är bara min och jag älskar att jag kan säga det.
    minminminmin

  2. Johan Eckman Says:

    Yeah, you go… boy!

  3. fridis Says:

    vilken kalaspingla! grattis joseph!

  4. Tabita Says:

    YOU GO GIRL! 😉

  5. Taliah Says:

    Naaaaaw 🙂

  6. anonym Says:

    gratulerar och lycka till.

Kommentera

