Full på film

Det första jag någonsin spelade in till den här bloggen var egentligen när jag hade kommit hem från en utekväll. Jag var väldigt berusad och tyckte att det var en fantastisk idé att ta kameran med stativ ut på området och filma allt coolt material jag skrivit ner. Allt blev givetvis skit. Förutom en del där jag plötstligt började improvisera lite. Varsågoda:

tyckte namnet var ganska passande med tanke på att både kameran och jag skiftar mellan att just vara tydliga, suddiga.

Kommentera

