Bortaboken igen

Fick en kommentar om att jag borde scanna in bortaböckerna. Det är ju en hel del! Jag gjorde dock en rapport om roskilde i år där jag skrev ner de mest minnesvärde nerskrivningarna i den. Kanske kan vara en intressant början. Får kolla om det finns annat jag kan leta upp ifrån dom som kan intressera. Men tills dess! Håll till godo:

Here goes:

* Yossi! Whatever you take, take care…🙂

* Detta ska du se!!

En Jey! 2 kycklingar doppade i soja och sirap
ruccola bäddad pasta
Se filmen equilibrium /Magnus

* ”Ibsens ripsbusker og andre buskevekster”

* Roskilde är ett begär som alla föds med. Dock finner inte alla detta begär inom sig. Jag älskar ROSKILDE FESTIVAL! (bra formulerat) /Alec ”pascal” Havéus

* (en bild på en bro) Dette er en bro. La oss bygge flere broer mellan svensker og nordmenn! /Simen

* (En bild på en näsgris)

* ET PÆDOFILT SVIN ER DØD!! /CAMP HASH OG SPORT

* Josef! Du är kungen över dungen! Jag älskar dig! /Ariel

* (citat av Oliver som jag skrev ner): ”Hur fan kan man vara rasistisk mot oljor!?”

* En rem av svartma

* Årets festivaltips: Drick allt som bjuds

* Kolla mamma! Jag är på roskilde! UTAN HÄNDER!

* (Konstig fransk mening som blev tillrättad och fixad hela tiden): Oui c’est d’accord aussi mais tu es mignon et trés sympa! D’accord? Oui

* Det er for vildt! /Dahlia

* Fisse og klunk! (Fitta och pung, på danska)

* Rumpeldunk = quidditch
Snoppen = gyllene kvicken

* KOM IHÅG! Ariel gillar den där ”get you-get you-get you”-låten med Blondie.

* (ännu mer franska. Orkar inte skriva ner)

* VEM VAR DET? vEM VAR DET SOM KNULLADE MIN RYGG? VAD FAN SKA JAG GÖRA MED MIN FUCKING FITTA?

* Hvor er min lighter?

* Omtumlad twentyfour seven!

* Åh kolla! Det är Björn, Henrik och Ragnar

* Box of joy and love and nice pants and GOLD /Asger

5880_117084766888_571086888_2215724_806037_n
Jag och bortaboken 3.

Ett svar to “Bortaboken igen”

  1. Visstja, jag har skrivit på 365saker igen. « Says:

    […] Visstja, jag har skrivit på 365saker igen. Av socialasituationer Den här gången skriver jag om bortaboken, som jag skrivit om tidigare. […]

Kommentera

