Talking ’bout my generation: MS röj

Vissa provade som femåringar (Jag) och sa ”Äh” till oss själva och gjorde något annat. Andra spelade det på riktigt och skröt om vilka fantastiska rekord dom skaffat och vi låtsas vara imponerade. Men alla vet att det här spelet alltid komma vara ganska ”äh”, även om det är ganska kult.

2 svar to “Talking ’bout my generation: MS röj”

  1. Moa Says:

    Är det bara jag som aldrig fattade det där spelet? Och det gör jag fortfarande inte… ^^

    • socialasituationer Says:

      Jag fick det förklarat för mig hur det fungerade av min bror någon gång. Men det var fortfarande ganska ”äh”.

Kommentera

