Jag måste hälsa till morsan…

… I Linköping. Så jag drar dit. Sitter på en buss mot Linköping nu. Dom har eluttag här, trevlig chaufför och biljetten kostade hälften så lite som tåget. Jag älskar swebus express just nu.

Väl i Linköping kommer jag att citera den här hela tiden:

4 svar to “Jag måste hälsa till morsan…”

  1. saraaa Says:

    yeah yeah wowow

  2. Nedmyr Says:

    Swebus Express is the shit!!!

  3. Mamma Says:

    Jag hälsar tillbaka! Till Linköping 🙂

  4. mli Says:

    Jag spenderade min sommar på en ö i Stockholms skärgård. Gissa vad jag fick höra hela sommaren när jag berättade att jag kom från Linköping…

Kommentera

