Saker folk har googlat efter för att hamna på den här bloggen.

var man kan ha barnkalas, college +filmer +sex +naket, elisha cuthbert girl next door sex scene, hyvlar ost i en bastu med, college filmer med naket, 80 tals porrstjärna och pregnant women anna anka.

Känner någon sig träffad?

3 svar to “Saker folk har googlat efter för att hamna på den här bloggen.”

  1. bajsugglan Says:

    Det är fint det! på min blogg har folk ofta googlat på ”pick” ”bajs”, ”Olle Ljungströn” och ”rullstol”! det är också jättefint det:)
    /bajsugglan

    • socialasituationer Says:

      Aldrig trodde jag att jag skulle komma så långt i mitt bloggande, att jag skulle få en kommentar av självaste bajsugglan! I egen hög person!

  2. Sophy Says:

    Jag står för Anna Anka…

Kommentera

