Här kommer svaren på era frågor! Puh

jag är ute efter en rödrutig skjorta, har du något bra tips?

Menar du typ en flanellskjorta? Kolla friluftsaffären.

Jag undrar hur man håller fokus på lektionerna i skolan?

Du lyssnar på vad läraren säger. Sen om det blir tråkigt så kan du alltid prova att rita en bild på något enformigt, då koncentrerar du dig på att fylla i en bild till exempel och då kan man ändå ta till sig vad läraren säger.

Måste få fråga. Hur stor skillnad är det på din hy efter det att du började gå på behandling? Du har ju gått dit JÄTTELÄNGE nu och gör det ju än, så jag undrar helt enkelt hur stor skilland har det blivit på din hy och varför går du dit än idag?

Jag vet inte vad du pratar om riktigt, jag går inte på någon hybehandling. Jag använde en skitstark acnekräm en gång, men den satt kvar så hårt att den färgade av sig på min handduk.

Jag har en fråga som jag tänkt fråga dig ett tag… Du har ju väldigt fint vackert hår och jag undrar hur du stylar det? Tvättar du det varje dag? blåser du det bara med hårfön elelr plattar du det sen eller blåser med varmluftsborste? och hur får du lockarna att hålla? själv försöker jag tvätta håret varannan dag, men platttång används varje dag, mest få att få önskade form….

Vad snackar du om? Jag har väldigt kort hår. Använder vax ibland när jag vill känna mig extra ”piffig”. Men någon hårfön eller plattång känns ju jättekonstigt att använda på mitt korta hår.

1. Vad är ditt bästa skönhetsknep? Att om du är trött när du ska borsta tänderna så ska du i alla fall se till att borsta dom övre framtänderna ordentligt. Det är dom som syns.
2. Vilken är din bästa skönhetsprodukt? Jag använder inte direkt några skönhetsprodukter. Vax, som jag nämnde innan. Och deo.
3. Vem är din förebild, och varför? Även om det låter lite lökigt, Jim Carrey. Han har alltid legat mig varmt om hjärtat.

Om slitz skulle vilja plåta dig vad skulle du svara då?

Förstår inte riktigt vad dom skulle med det till. Men man säger ju inte nej till gratis proffsfoto, så varför inte?

Skulle du kunna tänka dig förstora läpparna/brösten?

Angående bröst så vet jag inte, för dom existerar knappt. Mina läppar skulle jag aldrig förändra. Dom är det bästa jag har.

Har du börjat fundera på vad du ska plugga?

Jag pluggar filmvetenskap just nu och kommer förmodligen fortsätta på filmspåret, teoretiskt eller praktiskt vet jag inte än.

Det här konceptet är direkt stulet av Alex Schulman som brukar svara på frågor som egentligen är menade till unga modebloggerskor.

6 svar to “Här kommer svaren på era frågor! Puh”

  1. Johan Eckman Says:

    Haha. Bättre svar än orginalet skrev. Och jag skäms inte för att jag kilar in hos blondinbella ibland!

  2. Miks Says:

    ”1. Vad är ditt bästa skönhetsknep? Att om du är trött när du ska borsta tänderna så ska du i alla fall se till att borsta dom övre framtänderna ordentligt. Det är dom som syns.”

    bästa skönhetsknepet, tack! 🙂

  3. Linn Jerlehag Says:

    haha klockrent

  4. Sunil Says:

    skönt att man inte är den enda som snor Schulmans ide om ”frågestund”

  5. malin Says:

    Åh, HAHAH! Tack för att du övertog herr Schulmans koncept, då han tycks ha övergivit det helt nuförtiden. Mycket kul! Särskilt skönhetstipset jag komma ihåg. Övre framtänderna. Det är dom som syns.

Kommentera

