Klockan är 07:54

Jag börjar föreläsningen om runt 20 min. Jag vaknade för ungefär två timmar sen och somnade någon timme innan detta. Kort sagt: Jag är arg och trött.

Nu borde man kanske gå in på alla 365-bloggar som tipsar om att man ska le och skratta. Jag hade behövt en kaffe nu. Jag hade behövt någon varm. Jag hade behövt allt annat än att gå på en föreläsning om tysk expressionismfilm just nu. Fuck.

Bild 032

2 svar to “Klockan är 07:54”

  1. Miks Says:

    know the feeling. behöver också kaffe eller annan varm dryck. blir iallafall en extra cappuccino idag eftersom det är den trettonde WIHO

Kommentera

