Märkliga fylleskador

Hade jag inte tyckt att det är fantastiskt löjligt att gå med i onödiga grupper eller bli ett fan till ”the other side of the pillow”-sidor på facebook så hade jag gått med på fylleskadegruppen. Jag har fått sjukt många konstiga fylleskador.

I våras vaknade jag och hade lite ont i örat. Det visade sig vara ett jättestort jack där, såg jag i spegeln. Det såg ut som om någon försökt skära av mitt öra, men att jag lyckats springa ifrån denne innan jacket blev tillräckligt djupt. Det kan tilläggas att jag hade nästan hade druckit en hel baginbox själv den kvällen och att jag inte alls minns hur jag kom hem.

Just nu har jag ett blåmärke på handflatan. På handflatan! Hur fan hände det? Råkade jag slå in den i ett trappsteg? Slog någon till mig på den? Ramlade jag och landade på den? Sjukt konstigt.

Ett svar to “Märkliga fylleskador”

  1. Miks Says:

    misär :<

Kommentera

