Detta är ett fylleinlägg. (reds. anm)

Hej! Läsare.

Okej så här är det. Jag satt på bussen nyss och kände igen en kille. Han är någon sorts gammal flamma till en vän till mig och säger att ”Hon skickade ett vykort till mig”. Jag sätter mig ner, äter en pommes och frågar ”vad stod det där då?”. Han svarar ”Fuck you”. Jag svarar att han inte behöver vara otrevlig, men han menar att det var just detta som stod i vykortet.

Jag tänker att jag vill sitta närmre, så jag frågar deras kompis som avslappnat sitter på en stol och lutar sina fötter snett mot sätena mittemot om jag får sitta på den plats där han har sina fötter. Han säger ”nej”. Jag sätter mig bredvid honom istället. Killen säger nu ”Nej. Du får inte sitta här heller”. Jag börjar bli lite irriterad på denna människa som tror sig kunna unna sig fyra platser i vanlig lokaltrafik. Är han dum i huvudet undrar jag? Så jag frågar varför. Han svarar ”Därför?”. Jag frågar vad som händer om jag sitter kvar. Han säger att han i så fall kommer ge mig en smäll på käften.

Är det något vi lärt oss så är det att stå upp mot idioter som tror sig ha övertaget. Jag satt kvar. Jag fick ingen smäll på käften.

Denna kille jag kände igen på bussen gick på  s:t petri i Malmö. Han är schysst. Men som jag förstått det så är hans vänner ett jävla pack av kukhuvuden och borgarfittor som inte vet sin plats. Fy fan vad jag hatar folk som fastnat i högstadiementaliteten. ”Åh, du har billigare kläder än oss. Därför kan vi behandla dig hur vi vill”. Jävla idioter. Jag kissar i deras ansikten och spyr i deras vaskar innan dom tvättar deras förmultna ansikten i dom.

Tack för ikväll.

Ett svar to “Detta är ett fylleinlägg. (reds. anm)”

  1. sara Says:

    låter som en underbar kväll

Kommentera

