Jag VS Kissie 2

kissie och jag 2

Kissie påstår att det hon skriver på sin blogg är ”överdrivet gånger hundra”. Det är just sån skit jag stör mig på när det gäller bloggar och kolumner. Det är ungefär som den här diskussionen mellan ett par:

Kalle: – Vad skulle du säga om jag erkände att jag legat med din bästa vän, Lina?
Nilla: – Say WHAAAT?
Kalle: – Haha! Skoja ba’

Visst fan kan det vara ett skämt på riktigt, men Nilla kommer ändå ha det där i bakhuvudet en lång, lång tid. Oftast är det där med att saker är satir, överdrivet och på skämt bara en dålig ursäkt. Samt Bara för att man inte kan stå för sin sak. Som till exempel påståendet om att Anna Ankas kolumn på newsmill skulle vara ”satir”. Vet ni vad som också är satir? Min näve i era rövhål. Haha! Det är lugnt, jag genomborrar din ändtarm med mina beniga knogar visserligen, men det är bara på skämt! 100 gånger överdrivet!

Jag – Kissie 2 – 0

Ett svar to “Jag VS Kissie 2”

  1. Miks Says:

    jag läser din blogg
    läser jag kissies blogg? ne

    du vs. kissie 3-0😀

Kommentera

