Magnus Betnér roastar Bert Karlsson

Nästan inte en enda jävel snackade om att Bert Karlssons sympati för rasism – förutom Betnér. Det kanske inte är så jävla roligt. Men bra är det. Otroligt bra.

Det här är ingen sån där roast där man är varm och hyllar personen. Den är kall och elak. And i like it.

2 svar to “Magnus Betnér roastar Bert Karlsson”

  1. jennie; Says:

    haha, jag älskar betnér!

    ”jag brukar alltid säga något snäll om de jag roastar, men jag kommer fn inte på något” bästa kommentaren jag har hört på lääääänge! xD

  2. marflen Says:

    ‘farmen kristinas utvecklingsstörda jättebäbis.’ 😀

Kommentera

