Topp 10 beteenden jag stör mig på

10. Knark/tobak/alkohol-propagander.

Va!? Är rökning farligt!? Jag fimpar genast!

9. Folk som måste ha kontroll över allt och benämna allt hela tiden.

”Så vad är vi nu? Vänner? Tillsammans? KK? Eller va!? Vi måste benämna vår relation med någon sorts titel, något annat går inte!!!” Chilla Pernilla.

8. När folk anser att uttjatade reklamer är skitroliga.

Ipren, gula sidorna, manpower och poolia? Död åt dom. DÖD!

7. Folk som super när dom är ledsna och arga.

WHATAHELL? det är det sista man ska göra. Lyssna på musik som ”förstår dig”, ta det lugnt en kväll så att du blir glad. Sen kan du dricka för glatta livet om det är din kopp té, fast det är ju inte té, höhö.

6. Skaftande.

När man låter skaftet på soppsleven eller smörkniven slinka ner i det geggiga. Huggah!


Akta dig, han skaftar.

5. Folk som är äckelmagade.

Okej, vi har pratat om bajs och döda spädbarn vid middagsbordet. Härda dig och ät upp för helvete.

4. Folk som blir beroende av saker.

Fattar ni inte? Det finns inget som heter beroende. Bara svaghet och svåra perioder.

3. Folk som tror på ödet.

Jag tror inte på ödet. Jag tror på hårt arbete och tur. Och att det ena oftast leder till det andra.

2. Folk som ställer sig negativt till vissa fenomen bara för att det är hypat eller för att det är känt för en viss form av inriktning.

”Åh, jag hatar Björn Gustafsson och bloggar för jag är så svååår”. Gå och lägg er.

1. Folk som inte fattar att det snart är 2010 och att dom borde ha lagt sina 50-talsvärderingar åt sidan för längesen.

2 svar to “Topp 10 beteenden jag stör mig på”

  1. Johan Eckman Says:

    Du är så hård! I like!

  2. 10 « sophy Says:

    […] And that’s another problem, I’m never sober. I hate being sober, I hate mornings because then I’m usually sober. I’m not addicted to anything, no, there is no fucking need. Bullshit. “There is nothing called addiction, only weakness and hard times.” – this guy. […]

Kommentera

