Min header

Jag har gjort den i  ms paint. Visst är den kalassnygg? Det är inget som ni mac-användare kan hålla på med.

Nu ska jag högerklicka på en massa saker också, bara för att jag kan.

3 svar to “Min header”

  1. Johan Eckman Says:

    Visst fan kan man högerklicka på en mac. Men paint finns ju inte såklart…

  2. Linn Jerlehag Says:

    men duuuuh, photoshop, vem behöver paint these days?

  3. Emelie Says:

    Paint rockar. Så vem behöver photoshop these days?
    Min header är också gjord paint och är hysteriskt fräsig tycker jag.

Kommentera

