Vem är jag?

Jag tänkte introducera mig själv i någon av de kommande filmerna, men eftersom det ser ut att ta en liten stund till för dom att framkallas, så drar jag en liten introduktion nu:

DET HÄR ÄR JAG

Mitt namn: Joseph Pollack
Ålder: 19 bast
Bor i: Malmö, ungefär.

Så. Nu vet ni allt om mig.

Bild 006

Så här ser jag ut.

2 svar to “Vem är jag?”

  1. Linn Jerlehag Says:

    haha postat i sex! Det är bra Joseph 😀

  2. anonym Says:

    är du scooby doo vad roligt det är en av mina idoler för han är snäll feg och icke våldsam. jag har läst om roliga människor som vill leva som djur på olika sätt jag fnittrar jämt då det finns mycket knas på nätet men jag är superlångsam folk är inte alltid vad dom utger sej för att vara.
    ha en rolig smurfig dag.

Kommentera

