Nyckelbensex

min förra hemsida skrev jag alla möjliga artiklar om alla möjliga ting. En del artiklar var jag otroligt stolt över och tänkte ”Den här kommer folk att uppskatta! Den här artikeln kommer lyftas till skyarna och mina vänner kommer åka förbi i top gun-flygplan och räcka tummen upp innan de reser sig av till Vietnam *drömmer sig bort*.

Men den enda komplimangen eller kommentaren jag någonsin fick för mina artiklar, någonsin handlade om nyckelbensex. En väldigt pubertal och kort artikel. Så den bjuder vi på ikväll:

Om du har en väldigt benig flickvän (pojkvän?) och tycker det är orättvist att alla dina vänner utan problem kan ha bröstsex så är nyckelbensex något för dig! Tvinga ner ditt fruntimmer på knä, böj dig ner, låt henne hålla om ditt lår. Glid utmed hennes nyckelben tills det går för dig.

Spela dunkjumme.

Kommentera

