Topp 10 fraser jag vill eliminera

10. ”Pengar som skulle kunna änvändas till sjukvård, pensionärshem, skolor…”

Ja, men nu användes det till att kunna placera ut nylackade mercedesbilar i operahuset. Stop bitchin’ ’bout it, yo!

9. Det är på grund av jantelagen som folk inte gillar Anna Anka

Nej, jantelagen används fel hela jävla tiden. Man kan inte ”påverkas” av jantelagen eftersom folk som bryter mot jantelagen lyfts till skyarna och älskas i sverige. Se på The hives. Se på Katrin Zytomierska. Folk får inte nog av dom. Svenskar säger inte ”Lol ni tror att ni är så bra” och sen skiter i dom. Vi fascineras av att folk vågar säga ”Vi är världens bästa band” för att det är ovanligt, spelar ingen roll om dom är det eller inte. Ingenting påverkas negativt av någon form av jantelag. Jävla hittepå. Anledningen till att folk ogillar Anna Anka är som Schyffert sa: Hon har samma kvinnosyn somOsama Bin Ladin. Så.

8. XD-smileyn.

Fatta, ni måste använda ett litet x: xD för att det ska se ut som en smiley. Nu ser det bara ut som två bokstäver. En sorts exotisk tröjstorlek kanske? Gör om, gör rätt.

7. Jag är inte den som är den

Jag är inte den som är den

Nähä. Men håll käften då.

6. Nära skjuter ingen hare

JAG ANSTRÄNGDE MIG I ALLA FALL. GIVE ME SOME FUCKING SLACK!

5. Jag är ingen talare…

jag har personligen inget emot den här, men en polare rekommenderade den och jag är ju inte den som är den!

4. Lady Gaga är nytänkande och klär sig ”crazy”

Jag har förträngt den här vidriga lilla människans existens. Men det stör mig likväl lika mycket ändå när folk får för sig att det finns något nytänkande med den här människan. Moving on!


Oooh, vilken fräsig strut.
DET HÄR REVOLUTIONERAR JU ALLT!!!!1122

3. Det är en dag imorgon också

Ja, men festen är ikväll! Tråkluder!

2. ”Det är så typiskt dig att *nånting*

Min exflickvän Vendela säger detta hela tiden till mig. Som att jag är det minsta intresserad av vad hon anser om hur jag håller i min gaffel. I min kompiskrets kallar vi det numera ”att göra en Vendela” om man anmärker petnoga på hur en viss människa beter sig. Exempel:

Kungen: – Simon! Du är så varsam
Kaptenen: – Du gjorde en Vendela!
Kungen: *burr*

1. Alla former av förolämpningar som har ord som ”lilla gubben” och smileys bara för förminskandets skull.

behöver ingen närmare förklaring.

2 svar to “Topp 10 fraser jag vill eliminera”

  1. x Says:

    så jävla typiskt dig att hänga ut mig i din loser-blogg..

  2. Ami Says:

    Härligt!!!

Kommentera

